Donut LAB

January 30, 2016

If you follow me on INSTAGRAM you might know how much I love donuts. I do try to eat as healthy  as possible, but some times I just can't say no to a delicious donut with coffee. If you saw my previous post, you know that I have been in Vilnius for short time where I met with fellow blogger Daria from Luscious Style. And of course we had to go somewhere to sit down, had little chit chat with cup of coffee and a tasty donut and for me there is no better donut place in Lithuania than Donut LAB. For the first time here I tried coconut donut and I have to admit that from now one this one is my favorite! 

By the way, I am gonna try to get on posting schedule so you would know when to come to my blog for a new article, also, I will try to post as much as I can and I am planning on posting not only beauty and fashion posts, but something like this - post from my daily life and what not. Tell me if you would like to see some more behind the scenes posts or my daily life!



Tie kas sekat mane INSTAGRAM greičiausiai žinot mano meilę spurgoms. Nepaisant to, kad stengiuosi valgyti kuo sveikiau, kartais spurgoms atsispirti tiesiog negaliu. Jeigu matėte mano ankstesnį įrašą, tai žinot, kad buvau nukeliavusi į Vilnių, kur susitikau su Vilniete blogere Darija iš  Luscious Style . Na ir žinoma mes turėjome nueiti kur nors prisėsti paplepėti, išgerti kavutės ir.... be gailesčio sukimšti po gardžią spurgą! Na ir pripažinsiu, kad man Lietuvoje geresnės spurginės už Donut LAB nėra. Čia esu ragavusi beveik visas spurgas ir šį kartą pasiėmiau dar neragautą - kokosinę spurgą ir nuo šiol ji yra mano mėgstamiausia! 

Taip pat, vis galvoju, kad reikėtų susidaryti blogo įrašų grafiką, na išsirinkti dienas ir valandą, kuriomis patalpinčiau naują įrašą, tokiu atveju jūs žinotumėt kuriomis dienomis tikėtis naujo mano įrašo. Na ir žinoma nuo vasario pasižadu ir stengsiuosi rašyti kiek įmanoma dažniau. Kitas mano planas - rašyti ne vien tik apie madą ar grožį, bet ir padaryti daugiau kasdienių įrašų kaip šis, ar visokių 'kas liko už kadro', tiesiog parodyti mano įprastą gyvenimą, įprastą dieną, vietas kurias aplankau, kuriose man patinka ir panašiai. Ką manote? Ar būtų įdomu?


Kisses, Inga



2 comments on "Donut LAB"
  1. Yummy ;P

    www.bstylevoyage.blogspot.com

    ReplyDelete
  2. Tokie kasdienybės įrašai patys jaukiausi ir įdomiausi, tad tikrai būtų labai įdomu! :)

    ReplyDelete