"The Box" beauty box

February 29, 2016


Nauja savaitė nauji atradimai, Šiandieną lendame į visiškai naujos "The Box.lt" slapto turinio dėžutės vidų. The Box tai naujas brendas, kuris leidžia savo slapto turinio dėžutes ir ši, kurią turiu aš yra pati pirmoji, Tad su nekantrumu žiūrime kas gi joje.
Pirmas dalykas ką pastebėjau - tai kvadrato formos dėžutė. Visos įprastos slapto turinio dėžutės būna stačiakampės, todėl ši man iškart patiko, nes kitokia!
Antras - kaip grafikos dizainerei į akis krenta logo - paprastas, tačiau ne prastas ir visai mielai žiūrisi, lengvai įsimena. 
Na o atidarius dėžutė pasklinda malonus kvapas ir tada akys nespėja lankstyt ir žiūrėti kas gi joje.




Pradėkime nuo mažiausių - 4 mėginėliai. Pamačius macadamia kaukę nudžiugau, nes ji mano mėgstamiausia, todėl iš karto pasidėjau į mėginėlių dėžutę, kurią laikau kelionėms ( tokiais atvejais mėginėliai yra tikras išsigelbėjimas). Toliau matau kažką naujo ir mano akims nematyto - Derbe firmos kapiliarinis balzamas ( nelabai žinau ką tai reiškia, bet pasirodo tai skirta plaukams, gal visai ir nieko, išbandysim), intensyvus šampūnas nuo plaukų slinkimo ( na mano plaukai pastaruoju metu ne taip slenka kaip anksčiau bet vistiek pamėginsiu, nors nuo tokio kiekio šampūno realiai įspūdžio susidaryti nepavyks), stiprinantis ir žvilgesį suteikiantis šampūnas ( ir vėl gi, išmėginsiu, kodėl gi ne, bet poveikio nelabai suprasiu). 


Tada už akių užkliūna Milka šokoladas - ne kažkokia naujiena ar inovacija, tačiau visai maloni staigmena pasisaldinti gyvenimą prie puodelio kavos. Šokoladui visada sakau TAIP ( nors ir beria nuo jo, bet juk gyvenam kartą ar ne?)


Tada pamatau kažką gražiai ir ryškiai rausvo - Bourjois pincetas. Labai apsidžiaugiau ir net iškart prie veidrodžio sėdau ir išbandžiau. Mano senasis pincetas jau buvo visas atšipęs ir plaukučius sunkiai suimdavo bei išraudavo, todėl gavusi taip reikiamą daiktą labai nudžiugau, priedo, kad jo kokybė yra labai superinė. Labai džiaugiuos! 


Šokoladu kvepiantis Maybelline lūpų blizgis. Pasakysiu atvirai. Esu didžiulė Maybelline kosmetikos gerbėja, bet apie tokius lūpų blizgius niekada negirdėjau. Gėda gėda. Todėl su nekantrumu ir smalsumu išbandinėjau. Suteikia gražų atspalvį lūpoms, išlieka gana padorų laiko tarpą ir svarbiausia - jis nėra lipšnus. Vieni pliusai, maloniai nustebau.


Kitas ryškiai rožinis gėris - Loreal nagų lakas. Esu Essie nagų lakų vergė, tačiau nesu nieko prieš turėti ir kitokių brendų nagų lakų. Net įdomu išbandyti ir pažiūrėti kokybę. Priedo, spalva ateinančiam pavasariui kaip tik.


Nivea veido kremas - nieko naujo, jau esu bandžiusi ir naudojusi ir kiek pamenu visai mano odai tiko ir patiko. Todėl manau, kad ir vėl jį sunaudosiu. Tada kažkas naujo ir nebandyto ir labai reikalingo, tai Rimmel akių makiažo valiklis. Kaip tik maniškis pasibaigęs, todėl visai apsidžiaugiau, nes priemonė naudinga. Išbandžiau - nuvalo gana gerai ir nedirgina mano jautrių akių. Tad mielai sunaudosiu.


Tada ir vėl už akių užkliūna kažkas naujo ir nematyto. Na nematyto gal todėl, kad naudoju visada vieną ir tą patį veido šveitiklį, kuris žinau kad mano veido odai tinka ir patinka. O čia Himalaya abrikosų veido šveitiklis. Išbandžiau porą kartų - visai nieko tik gal šiek tiek pasausino mano veido odą ( virš lūpų, bet gali būti ir ne nuo šveitiklio, o nuo maskuoklio, tad bijau kažką ir sakyti), bet pamėgisniu patestuosiu ilgiau.


Na ir dvi paskutinės priemonės - tai The Body Shop mangų dušo žele ir Shangri-La kūno losjonas. Dėl dušo žele džiaugiuos kaip vaikas, nes būtent ši yra mano mėgstamiausia iš TBS. Dedu ir vėl į savo mėginėlių krepšelį ir laikau iki kokios kelionės. Na, o kūno losjono tikrai tikėjausi dėžutėje, nes jie visada ir visose dėžutėse būna. Bet aš asmeniškai kremų, sviestų, aliejų ir losjonų kūnui turiu labai daug ir net nespėju visų sunaudoti, tad šio neatidariau ir nebandžiau, nes tiesiog nespėsiu sunaudoti ir teks pasibaigus galiojimui išmesti (kaip ir daugumą kitų losjonų namie), todėl jį laikau ir mielai atiduosiu draugei ar močiutei. 


Na ir galiausiai apžvelgiant visą dėžutę ir jos turinį darome verdiktą. Šiaip pats turinys dėžutės tikrai nėra blogas - atvirkščiai radau gana daug ir reikalingų, bei kasdieną naudojamų produktų. Galbūt norėjosi rasti daugiau kažkokių naujienų. Tačiau gauti išbandytus ir patinkančius produktus irgi nėra blogai. Nepamiršiu ir to fakto, kad ši dėžutė yra pirmoji ir žinodama kaip būna su tuo pirmu blynu tikiu ir žinau, kad dėžutės turinys tobulės. Todėl tikrai su nekantrumu laukiu antrosios dėžutės ir mielai ją užsisakysiu ir išbandysiu :) 

Daugiau informacijos apie dėžutę ir jos užsisakymą - TheBox.ltThe Box












Post Comment
Post a Comment