Kiehl's Calendula Deep Cleansing Foaming Face Wash and Tumeric & Cranberry Seed Energizing Radiance Masque review

August 24, 2016

Labas visoms! Šiandieną noriu su jumis pasidalinti savo nuomone apie dvi veido odos priežiūros priemones iš Kiehl's. Šias dvi priemones naudoju jau daugiau nei du mėnesius ir esu visiškai jomis patenkinta. Kuo man jos padeda, kaip, kada ir kiek kartų naudoju, kokiai veido odai jos tinka - skaityk ir rasi visus atsakymus.


Pirrmoji priemonė, tai Kiehl's Calendula Deep Cleansing Foaming Face Wash. Šis veido prausiklis yra pritaikytas normalios - riebios odos savininkėms. Mano veido oda yra mišri, todėl ši priemonė man kuo puikiausiai tinka. Ji puikiai pašalina makiažo likučius, lengvai nuplauna rytini veido riebaliuką (ar ir jūsų oda rytais blizga taip, lyg katik būtumėt nubėgusios maratoną?). Aš šį prausiklį naudoju du kartus dienoje - ryte, tik atsikėlusi nuplaunu per naktį susikaupusį riebaliuką nuo veido ir vakare, nusivaliusi makiažą drėgnomis servetėlėmis, šiuo prausikliu pašalinu likusį makiažą, kurio nenuvalė servetėlės.

Kuo man šis prausiklis padėjo? Pirmiausiai, tai jis visiškai pilnai nuplauna makiažo likučius ir užtikrina, kad miegoti nueisi su labai švaria oda. Šiame prausiklyje esantis Medetkų ekstraktas padėjo suvaldyti vis atsirandančius nedidelius spuogelius ir paraudimus - po pirmos savaitės naudojimo oda tapo pastebimai lygesnė ir švaresnė. Na ir kas rytą ji padeda man sukontroliuoti odos riebumą. Susidarė toks įspūdis, kad būtent šis prausiklis padėjo sunormalizuoti mano odos riebalų išskyrimą. Oda rytais blizga mažiau ir atrodo sveikesnė.


Antroji priemonė - Kiehl's Tumeric & Cranberry Seed Energizing Radiance Masque. Tai veido kaukė, kuri puikuojasi Kiehl's kosmetikos bestseller'ių dešimtuke ir mano mėgstamiausių sąraše. Kaukėje esančios spanguolių sėklos padeda išvalyti visus nešvarumus iš porų, o sudėtyje esanti ciberžolė padeda akimirksniu atgaivinti odą ir suteikia jai energijos, bei gražaus, sveiko švytėjimo. Šią kaukę naudoju maždaug kartą į savaitę. Kada pastebėjau, kad ji tikrai veikia? Kai po 24 valandų kelionės : važiavimo autobusu, laukimo, skrydžio, vėl laukimo ir vėl važiavimo autobusu, pavargusi ir mieguista užsitepiau šią kaukę ir maždaug po poros valandų vaikinas nustebęs pasakė, kad atrodau labai žvaliai ir gražiai - lyg būčiau visai nepavargusi po tokios kelionės. Nuo to karto šia kauke palepinu savo veido odą kiekvieną sekmadienį.

Ji visiškai nesausina veido odos, todėl tikiu, kad tinka visų tipų odai. Aš ją užtepusi palaikau apie 20 minučių ir tada nuplaunu šiltu vandeniu. Tiesa, jei jau nuspręsite ją išbandyti - būkit pasiruošusios, nenaudokite jos kai skubat, nes ją nuplauti užtrunka gana nemažai laiko, spanguolių sėklytės labai stipriai prikimba prie veido odos. Bet man tai patinka. Kodėl? O todėl, kad tada tikrai matai, kad kaukė atlieka savo paskirtį.


Tikrai rekomenduoju abi šias priemones jums visoms, nes man jos puikiai tinka ir patinka ir žinau, kad pabaigusi turimas pakuotes skubėsiu į Vilnių įsigyti dar, nes paprasčiausiai po dviejų mėnesių naudojimo nebeįsivaizduoju savo veodo odos priežiūros rūtinos be šių dviejų priemonių. Na, o jei esate kažką iš šių priemonių išbandę ir jūs - pasidalinkite savo nuomone ir įspūdžiais. Galbūt tau kažkuri iš šių priemonių visiškai netiko ir nepatiko? O gal kaip ir aš, be jų nebegali gyventi? Lauksiu jūsų minčių!
Post Comment
Post a Comment