Skincare : Winter Edition. Mossa BB Cream & Facial Oil

December 21, 2016


Mano veido odos priežiūra kinta nuo metų laiko. Pavasarį ir vasarą naudoju lengvesnius, vandens pagrindo drėkiklius, rudenį renkuosi tuos, kurie sudėtyje turi aliejaus, o žiemomis, kai šaltukas suspaudžia, renkuosi veido kremus, pagamintus aliejaus pagrindu, ar netgi veido aliejus. Būtent šiandieną ir noriu jums papasakoti, apie du produktus iš Mossa, kurie yra pagaminti aliejaus pagrindu ir praturtinti įvairiais vitaminais, padedančiais mūsų odai atrodyti gražiai.




Pirmiausiai noriu supažindinti jus su Mossa Active Renewal veido aliejumi. Šis veido aliejus savo sudėtyje turi net 10 skirtingų aliejų, kurie maitina ir puoselėja mūsų odą, padeda jai išlikti jaunatviškai. Iškarto noriu pasakyti - riebiaodės, nebijokite aliejinių produktų. Iš pradžių ir aš galvojau, kad aliejinės priemonės mano veido odą padarys dar riebesnę, bet taip nėra. Šį veido aliejų naudoju kas antrą vakarą. Prieš einant miegoti, į švariai nuplautą ir nuvalytą veido odą sukamaisiais judesiais įmasažuoju kelis lašus šios priemonės ir palieku ją nakčiai susigert į mano odą ir daryti stebuklus. Ryte pabudusi, pasižiūrėjusi į veidrodį matau sveikai ir energingai atrodančią veido odą. Ir visiškai nei kiek ne riebesnę, nei ji buvo prieš tai. Ir tikrai galiu pasakyti - ši priemonė neužkemša porų ir jokių spuogų, dėl jos aliejinės tekstūros, neiškyla. Todėl tikrai rekomenduoju visoms, o ypač toms, kurios turi stipriai išsausėjusią veido odą, arba mišrią : su išsausėjusiais ploteliais. Tikrai padės panaikinti negražius išsausėjimus ir padės pamilti savo odą iš naujo.




Kita priemonė, tai Mossa Skin Perfector 5 in 1 BB kremas. Žinau, kad apie BB kremus būna tik dvi nuomonės arba visiškai patinka, arba ne. Yra panelių, kurios BB kremų nesupranta ir pabandžiusios kartą daugiau prie jų nebesugrįžta. Aš esu iš tų, kuri pamilo BB kremus tik jiems pasirodžius. Per visą laiką išbandžiau gausybę skirtingų BB kremų, su skirtingomis sudedamosiomis dalimis, skirtingų prekės ženklų ir t.t. Buvo tokių kurie mano odą išsausino, buvo tokių, nuo kurių išbėrė ir buvo tokių, kurie pradėdavo blizgėt ir subėgdavo į raukšleles vos per porą valandų, bet žinoma, buvo ir tokių, kurie man nerealiai patiko ir tiko. Ir vienas iš tokių yra šis Mossa BB kremas. Tiesa, atspalvį turiu kiek per tamsų. Mano turimas yra soft beige spalvos, man tinkamiausias yra light beige arba tiesiog beige, bet tikiu, kad vasarą kai šiek tiek įdegsiu šis atspalvis man tiks tobulai. BB kremas skirstosi labai lengvai, padengia gražiai, turi medium maskavimą. Nepadaro odos visiškai matinės, ar super žvilgios, toks aukso viduriukas tarp matiškumo ir blizgumo. Ir būtent dėl šios priežasties šis BB kremas atrodo labai natūraliai, lyg antra oda. Jo sudėtyje esantys antioksidantai maitina odą ir jos nesausina. Todėl yra pritaikyta visiems odos tipams. Jautrios veido odos nedirgina, neberia, nekimba prie išsausėjusių vietų. Aišku, tai yra BB kremas, todėl visą dieną neišlieka idealiai, bet apie 5-6 valandas išsilaiko labai gražiai. Ar rekomenduočiau ? Vasarai tikrai taip, arba jaunesnėms merginoms, einančioms į mokyklą ir norinčioms nepastebimai pagražinti savo veido odą. 



Post Comment
Post a Comment