Weekend outfit with Rosegal

December 20, 2016


Pastaruoju metu stengiuosi pamilti ir kitas spalvas, ne tik juodą. Tačiau bent kažką juodo derinyje vis dar privalau turėti. Šį kartą - naują mėgstamiausią ir šiuo metu labai madingą megztuką su raišteliais. Šį grožį atradau kiniečių internetinėje parduotuvėje Rosegal. Patogus, minkštas, stilingas ir tikrai geros kokybės megztinis už visiem prieinamą kainą. Kaip ten sako žmonės, mada nebūtinai turi būti brangi, ar ne?

Kitas dalykas dėl kurio svarsčiau ilgai - plėšyti džinsai ir iš po jų lendančios pėdkelnės : yes or no? Devėti tinklelines pėdkelnes po džinsais, kelnėm ar sijonais, suknelėm dabar labai madoje. Bet ar tik tinklelines? Kas sakė, kad žiemą negali nešioti plėšytų džinsų iš po kurių lys juodos spalvos pėdkelnės? Todėl aš tikrai sakau taip ir tik taip, jeigu taip jautiesi patogiai, šiltai ir gerai. Taip jaučiausi aš. Man tai patiko ir aš tai nešiosiu. Tiesa, noriu išbandyti ir tinklelinių pėdkelnių madą. Ką jūs apie tai manot?

Beje, iki šiol privengdavau fotografuotis su akiniais, nes mano turimi seni akiniai labai stipriai šešėliuodavo, ypač nuotraukose. Bet dabar, įsigijusi naujus akinius galiu nesivarginti dėl tokių bėdų. O ir manau, kad akiniai dabar yra vienas geriausių aksesuarų pagyvinančių visą derinį ir suteikia jam savito žavumo. Bet apie akinius plačiau papasakosiu kitame įraše!


Bučkis,
Inga


| glasses DIOR from optometrijos centras | watch & cuff DANIEL WELLINGTON  | scarf NEW YORKER | lace up sweater ROSEGAL | jeans ZARA | shoes DEICHMANN |



Post Comment
Post a Comment