Pandora - jewellery & charms with the story

April 29, 2017


Prieš savaitę lankiausi Vilniaus Akropolyje, Pandora parduotuvėje, kuri beje visai neseniai čia atsidarė. Balta, šviesi, tviskanti ir itin graži parduotuvė. Į ją gražu pažiūrėti praeinant pro šalį, o dar gražiau užėjus.  

Iš pirmo žvilgsnio, gali pasirodyti, kad Pandora žymi vien tik savo karoliukais ir aš to paneigti nebanysiu, taip, šios apyrankės, kuriomis gali išreikšti savo istoriją yra labiausiai populiarinančios šią parduotuvę, tačiau pasižvalgius labiau, čia galima atrasti ir ypatingai gražių auskarų, kitokių apyrankų, žiedų, kaklo papuošalų.

Apžiūrėjusi visą parduotuvę bandžiau susikaupti ir išsirinkti keleto grožybių sau. Tikrai žinojau, kad noriu apyrankės, kuri atspindėtų mano gvenimą, mano veiklą, pomėgius. Noriu pažymėti man svarbius gyvenime įvykius nuostabiais karoliukais.  Taigi išsirinkau sidabrinę apyrankę karoliukams su širdelės formos užsegimu. Prie jos iš karto pasiimiau reikalingus dalykus - apsaugą ir du spaustukus. Tuomet ėjau dairytis karoliukų. Vaikščiojau prie vienų, prie kitų, kol galiausiai išsirinkau kabantį karoliuką su pasu - tai atspindi mano meilę kelionėms, dalinai mano gyvenimo būdą ir tai, kad būtent pakėlus sparnus iš Lietuvos atradau savo antrąją pusę. Galiausiai pasiimiau dar ir apvalų karoliuką su savo zodiako ženklu - vėžiu. Šią apyrankę turiu savaitę ir galbūt tik vieną dieną per visą savaitę jos nebuvau užsidėjusi. Ji taip man patinka ir taip gražiai atrodo prie laikroduko, kad nesinori nusiimti!

Beieškant karoliukų sau, pastebėjau naująją Pandoros kolekciją Do Love - tai kolekcija skirta mamyčių dienai. Joje yra itin gražių, meilę mamai išreiškiančių karoliukų, žiedų, pakabukų. Tikrai tobula dovana!

Kaip ir minėjau, perkant karoliuką, gauni apyrankę dovanų, aš pirkau du karoliukus, tad galėjau pasiimti dvi apyrankes, todėl pagalvojau, kad visai smagu turėti antrą apyrankę karoliukams, nes nemanau, kad norėsiu visus karoliukus dėti ant vienos apyrankės, man gražiau po mažiau ir ant kelių. Tad antrąją pasiimiau kietą apvalią apyrankę su standartiniu užsegimu, kuri dabar labai gražiai atrodo ir viena, be jokių papildomų karoiukų.

Žiedų ar kaklo papuošalų nelabai mėgstu, auskarus pasikeičiu irgi gana retai. Mieliau žaidžiu su apyrankėmis, laikrodžiais. Todėl pamačiusi dar vieną Pandora naujieną negalėjau atsispirti. Tai bangle tipo apyrankė, su išpjaustinėtomis širdelėmis ir dviejų pusių - viena blizgi dekoruota cirkoniais, kita švelni graži rožinė. 

Žodžiu, negaliu atsidžiaugti savo papuošalais ir jei ieškote kam nors itin gražios dovanos - tikrai siūlau užsukti į Pandorą!

www.pandora.net





Post Comment
Post a Comment